vrijdag 20 december 2013

20 december alweer / Dec 20 already

en wat vloog de tijd. 2013 is een enerverend jaar geweest, met ups en downs. time really flew. 2013 was a year with ups and downs.

Shawl Marijke, gepubliceerd in Yarnwise. Yarnwise is gestopt in de zomer van 2013. Shawl Marijke, published in Yarnwise. Yarnwise ceased publishing in the summer of 2013

Het kanon in Nieuwpoort, waar we Loret opzochten The Canon of Nieuwpoort, where we visited Loret.

Groningen: Der AA kerk. Groningen: Der AA church

Grolse wanten gepubliceerd in de Verenigde Staten, Groenlo mittens published in the United States

Ook werden er brei- en haakpatronen van mij gepubliceerd in het Verenigd Koninkrijk,de VS en zowaar ook in Nederland. Simply Breien publiceerde een paar polswarmers... en voor volgend jaar staat weer een patroon gepland daar.

Also patterns of mine (knit and crochet patterns) were published in the UK, the US and in The Netherlands as well. Simply Breien published a pair of fingerless gloves, and for next year another pattern is planned for that magazine.

En we missen mijn schoonvader... And my father in law will be missed.

What 2014 will bring? I hope a lot of lovely new projects; more Fisherman's Ganseys are planned, the breidagen are coming in March and we hope to celebrate as well: our 25th wedding anniversary is coming up in February. I hope to meet more lovely people in the year to come - and maybe teach them new things too.

Wat 2014 gaat brengen? Ik hoop een hoop nieuwe projecten... Visserstruien krijgt een vervolg, de Breidagen komen eraan in maart, en we hopen in februari ons 25 jarig huwelijk te vieren. Ik hoop meer lieve mensen te ontmoeten komend jaar, en misschien kan ik ze iets nieuws leren. Plannen zijn er genoeg.

Maar voor nu wil ik iedereen fijne Kerstdagen wensen, en een Voorspoedig 2014.

But for now, I would like to wish everyone Merry Christmas and a Happy 2014.

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je een geweldig 2014 en ik hoop je nu eens in het echt te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij gaan een geweldig 2014 tegemoet!!!! Dikke kuzz

    BeantwoordenVerwijderen