vrijdag 12 november 2010

HELP MIJ om Yarn Forward in de Nederlandse winkels te krijgen!!!

KAL Media is de uitgever van de engelse bladen Yarn Forward (breien), Inside Crochet (haken) en Sew Hip (naaiwerk) Misschien weten jullie dat ik in Yarn Forward enkele publicaties heb gehad. Maar ook als lezer vind ik het een prachtig blad - met name designers, bekend en onbekend worden bij naam genoemd, en zijn ook over hun ontwerpen aan te spreken. De grote vraag: Zouden jullie deze bladen in de Nederlandse schappen willen zien? Zo ja - laat mij dit dan even weten. Stuur mij een email op ClipperKnitWorks@gmail.com met het volgende: Ik heb interesse in Yarn Forward/Inside Crochet/Sew Hip en zou ze graag bij mij in de buurt in de boekhandel willen zien. Vermeld ook naam en woonplaats (dat laatste is namelijk heel belangrijk in dit geval) Vast heel erg bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten