donderdag 5 oktober 2006

Currently reading... leestijd


Voor het eerst in lange tijd heb ik mijzelf eens getrakteerd op een boek. Vanmorgen was ik bij Primera in Berkel en Rodenrijs, voor bubbelenveloppen toen ik dit boek zag liggen. Hij stond op mijn verlanglijstje - eigenlijk voor sinterklaas. Ik kon het niet laten en heb hem gekocht.

Appelmoes zonder kers is de titel, en de schrijver is Anne Geelof. Hij is bekend als woordvoerder van de Rotterdamse politie. (dit deed hij in de periode 1992 tot 2005 volgens zijn bio) Verbazingwekkend was, dat op het moment dat mijn pinbetaling voor dit boek werd verwerkt, de schrijver achter mij stond. De verkoopster had het sneller in de gaten als ikzelf, moet ik eerlijk toegeven. Maar Dhr Geelof reageerde spontaan op mijn opmerking dat ik zojuist zijn boek had gekocht, en vroeg of hij hem mocht signeren. Dat laat ik mij natuurlijk geen twee keer zeggen!

This morning I bought a book, written by a local author, whom is well known as police spokesman of Rotterdam. Anne Geelof's book was on my wish list, for the coming holidays in December. Still I could not resist to buy the book. I was fortunate... the sales lady told me that the author was standing in line, right behind me. He reacted spontaneously on my remark that I had just purchased his book... and he asked me if it was okay to sign it. I could not resist his offer!

1 opmerking:

  1. hi bianca. i just wanted to make sure that you received your pal info in your email. please let me know. thanks!

    BeantwoordenVerwijderen